موسسه تشریفاتی و مراقبتی متجدد گارد (MGS group) | با مدیریت محمد حسام متجدد

موسسه تشریفاتی و مراقبتی متجدد گارد (MGS group) | با مدیریت محمد حسام متجدد

موسسه تشریفاتی و مراقبتی متجدد گارد (MGS group)

انواع بادیگارد و محل کار بادیگارد

انواع بادیگارد و محل کار بادیگارد

گارد امنیتی

انواع بادیگارد 

نقش بادیگارد می تواند بر اساس نیازهای خاص مشتری و ماهیت خطرات امنیتی که با آن روبرو هستند متفاوت باشد. برای همین بادیگاردها را میتوان به چندین دسته تقسیم کرد که در اینجا به چند نوع رایج و متداول آنها می‌پردازیم :

بادیگاردهای محافظت از نزدیک : این دسته از بادیگاردها بسیار مشهور و شناخته شده هستند و اغلب در کنار افراد مشهور دیده می‌شوند. بادیگاردهای محافظت از نزدیک به حفاظت از افراد معروف در زمان حضور در جمع، سفر و فعالیت‌های روزمره می‌پردازند.

تیم‌های امنیتی مسکونی : این محافظان با اجرای اقدامات کنترل دسترسی و امنیتی، به حفاظت 24 ساعته از مشتری در محل سکونت می‌پردازند.

متخصصان امنیت در سفر : این افراد تدارکات لازم برای سفر را هماهنگ کرده و محل اقامت امنی را برای مشتری در نظر می‌گیرند.

متخصصان ارزیابی تهدیدها : این محافظان میتوانند به ارزیابی تهدیدهای امنیتی بالقوه بپردازند و از استراتژی‌های لازم برای کاهش خطرات استفاده نمایند.

متخصصان امنیت الکترونیک : این دسته از بادیگاردها از مشتریان در برابر تهدیدهای سایبری و حملات دیجیتالی محافظت کرده و اطلاعات شخصی‌شان را حفظ می‌نمایند.

عوامل حفاظت از کودک : با این افراد میتوان امنیت کودکان هم در خانه و هم در زمان حضور در مکان‌های گردشگری را تضمین کرد.

محل کار بادیگارد به چه صورت است؟

حرفه بادیگاردی به شکلی است که این افراد از مکان ثابتی برای کار برخوردار نیستند و معمولا در تردد در اماکن مختلف هستند. تنوع محل کار بادیگارد به خاطر تامین امنیت و حفاظت شخصی از مشتریان در فضاهای مختلف است. بادیگاردها باید به برقراری و تامین امنیت مشتریان در هر فضایی که هستند توجه نمایند. این میتواند شامل مکان‌های عمومی، اقامتگاه‌های شخصی، دفاتر کاری، رویدادهای مختلف و حتی در سفرهای داخلی و خارجی باشد.

بسیاری از بادیگاردها به عنوان بادیگارد تشریفاتی کار می‌کنند که وظایف و خصوصیات آنها با بادیگاردهای عملیاتی متفاوت می‌باشد. با استخدام بادیگارد تشریفاتی میتوان از آنها برای مهمان نوازی و افزایش امنیت بیشتر در مراسمات استفاده کرده و حس بهتری را به افراد منتقل کرد. همچنین بادیگارد میتواند بر روی اجرای قوانین و مقررات نظارت داشته باشد و سبب نظم بیشتری در فضا شود.

استخدام بادیگارد برای سفر به کشورهای نا امن

برخی از کشورهای دنیا از نظر امنیتی شرایط مناسبی ندارند. از این رو بسیاری از افراد متمول برای حفاظت از جان و مال خود از محافظ شخصی استفاده می‌کنند. بنابراین یکی از دلایل استخدام بادیگارد میتواند مربوط به سفر به مناطق نا آرام و نا امن باشد.

در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات استخدام بادیگارد، خدمات بادیگاردی، تامین نیروی تشریفات، تامین نیروی نگهبانی، حفاظت و مراقبت از ساختمان ها، خدمات حمل پول، خدمات راننده خصوصی دارید می توانید با موسسه تشریفاتی و مراقبتی متجدد گارد (MGS group) | با مدیریت محمد حسام متجدد تماس گرفته و از این خدمات بهره مند شوید.